Aanmelden Nieuwsbrief Klupgeklep

Door het invullen van dit formulier meldt u zich aan voor de digitale nieuwsbrief van Scouting Honselersdijk. Deze zal ongeveer vier keer per jaar verschijnen in uw mailbox en u op de hoogte houden van praktische informatie zoals mededelingen vanuit het bestuur, oproepen van de speltakken en een overzichtelijke agenda.

Hiervoor wordt gebruik gemaakt van het programma Laposta. De door u ingevulde persoonsgegevens (e-mailadres en de eventuele andere velden) worden door ons uitsluitend gebruikt om u onze nieuwsbrieven toe te sturen. Deze gegevens worden nooit aan derden verstrekt. Als u een nieuwsbrief ontvangt, dan kan het zijn dat ons nieuwsbriefprogramma vastlegt wanneer deze geopend wordt en op welke links eventueel wordt geklikt.

Onder elke nieuwsbrief vindt u een link waarmee u zich direct kunt afmelden. U zult dan geen nieuwsbrieven meer ontvangen. Daarnaast vindt u een ook altijd een link waarmee u uw gegevens kunt wijzigen. Bij het afmelden kan het zijn dat uw gegevens nog niet definitief verwijderd zijn. Mocht u dat willen, dan kunt u ons daarom verzoeken via pr@scoutinghonselersdijk.nl.

Voor meer informatie over de privacyverklaring van Laposta en de AVG-wet kunt u terecht op: https://docs.laposta.nl/article/428-privacystatement.
Laposta e-mailmarketing